فاطمه یاس خانم فاطمه یاس خانم ، تا این لحظه: 10 سال و 4 روز سن داره

مامان حمیده و بابا مرتضی

خواب خاله نرگس ...

1392/9/18 17:31
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوبی؟

چه خبر ؟

خوش میگذره تو شیمک مامانیــ؟

نی نی امروز صبح داشتیم با خاله میرفتم مدرسه ک مامان بنده با ذوق گف : میدونی دیشب خواب کیو  دیدم ؟

منم گفتم نه !

بعد فرمودند خواب بجه خاله حمیده رو تعجب

بعد شروع کردن ب توصیف شما : یه بجه خپل و سفید با چشمای کشیدهخنده

بعدش با کلی ذوق گفتم دختر بود ؟؟؟؟

مامانم گفت نه بابا یه پسر جیگر بود ناراحت

عشق من چ دختر باشی چه پسر عاشقتمماچ

عزیزم یه دفه هم بیا تو خواب من ببینمتچشمک

دوست داریــــــــــــــــــــــــــــــــــم شیرینی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر منتظر
12 آبان 92 16:58
سلام دخمل خاله حنانه مهربون زود به زود به روز کن وبلاگ روووووووووووووو من کوچولو هستم ولی قدرتم زیاده برای بد کردن حال مامانی . شما هم همینطوری بودی دخمل خاله . انشاالله حال خاله جون زودتر بهتر بشه